רצח בר קפרא • המשפחה הזועמת ל'קול חי': "הוא נרצח על רקע לאומני"

    ארי וידר No Comments on רצח בר קפרא • המשפחה הזועמת ל'קול חי': "הוא נרצח על רקע לאומני"
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החקלאי דוד בר קפרא שנרצח במושב פדיה לפני כשלושה שבועות, נרצח במהלך שוד על ידי פלסטיני שעבד אצלו בעבר, כך טוענת המשטרה.

     שני פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים שמוכרים כפעילי טרור, נעצרו בחשד לרצח, הם תכננו לשדוד את המנוח, אך במהלך העימות עמו היכו אותו במוטות בכל חלקי גופו.

    הטענה כי החקלאי נרצח על רקע פלילי, הצליחה להוציא את בני משפחת החקלאי משלוותם. "אפילו השב"כ מודה שמדובר בפעילי טרור. לא נוותר עד שהצדק יצא לאור" אמרו בני המשפחה הבוקר לאתר 'קול חי'.

    "השב"כ בעצמו מודה בהודעה רשמית שמדובר בשני פעילי טרור מאזור חברון, כך שטענת המשטרה חמורה ובלתי מובנת לנו".

    במשפחת הנרצח הוסיפו כי "הקלות בה נקבע כי מדובר בשוד שהשתבש, וזאת על סמך הודאת המחבלים בלבד, אשר היה להם זמן רב לתאם גרסאות ולהתייעץ  בכדי לצאת בעונש קל יותר, מעידה על ניהול חקירה בעייתי ביותר. אבא היה חקלאי פשוט, בעל כרם ענבים שעבד לפרנסתו,  לא היו לו סכסוכים, לא חובות ולא היה עליו רכוש רב".

    בני המשפחה מציינים כי לא נשדד מאביהם דבר למרות שהיו במקום כסף מזומן ורכב. "לא נשדד מאבא מאומה, כסף שהחזיק עליו לא נשדד והושב אלינו ע"י המשטרה, רכבו – טנדר בשווי של כ-100,000 ש״ח לא נלקח, קרטונים של ענבים מוכנים לשיווק וטרקטור עם מרסס – הכל נשאר המקום הרצח. כל הנסיבות מצביעות על כך שמדובר במניע לאומני ולא בשוד פלילי. אנו בני המשפחה לא נוותר, דמו של אבינו זועק, אנו נילחם עד שהצדק והאמת יצאו לאור ושהמחבלים יבואו על עונשם".

    עו"ד עדי קידר מארגון חוננו המייצג את המשפחה כנפגעי עבירה מסר בתגובה: "אנו מקבלים בתדהמה את המסקנה החפוזה של המשטרה והפרקליטות לגבי המניע למעשה הרצח הנתעב של המנוח, אשר היה ממלח הארץ, חקלאי ואוהב הארץ ואדמתה, שנרצח באכזריות, כאשר כל הסימנים מובילים למסקנה שמדובר ברצח על רקע לאומני".



    0 תגובות